19 tm 22 juni van Piesport (Duitsland) naar Neer (Nl)

21 juni 2020 - Neer, Nederland

19 juni 2020

Vandaag vroeg vertrokken vanaf de CP in Piesport. Vandaag hadden we een CP uitgezocht bij een jachthaven in het plaatsje Neer aan de Maas vlak boven Roermond.

Screenshot_20200620-142001_onntrack Piesporter - NeerToen we aankwamen waren er nog maar 2 plaatsen vrij met uitzicht op de Maas dus hadden we geluk.

We moesten zo`n 130 km rijden en hadden de navigatie op kort gezet, we hebben alle kleine weggetjes gezien. Het was het kortst maar het gebruik van Diesel was niet erg voordelig en het schoot ook niet erg snel op, dus de navigatie maar anders ingesteld dus toen ging het wat sneller en zuiniger namelijk over de snelweg.

s`Middags niet veel meer gedaan, lekker buiten gezeten.

20 juni 2020

Vandaag had Jorrit een leuke fietstocht uitgezocht van zo`n 38 km, langs oude boerderijen  kasteeltjes en een groot gedeelte langs de Maas.

Ook zijn we nog langs Buggenum gereden waar een paar jaar geleden nog een energie centrale stond was nu alles met de grond gelijk gemaakt en al helemaal door de natuur overgenomen.

21 juni 2020

Vandaag ook weer een fietstocht gemaakt van zo`n 28 km via Kessel langs de Maas en dan door de Bossen naar Helden en dan weer naar Neer.

Een mooie tocht, niet te warm en te veel wind.

Vanmiddag lekker buiten gezeten maar het werd daar iets te warm.

Vanavond lekker uit eten in Neer en morgen weer naar huis.